Yksi joulusesonkiin kuuluvista tärkeistä asioista on joulukalenteri, joka johdattelee kohti aattoa. Foodin vie uutuustuotteillaan joulunodotuksen aivan uudelle tasolle tuoden markkinoille uudenlaiset kalenterit – luukuista löytyy 24 maistuvaa välipala- ja herkkuyllätystä koko perheen joulun odotukseen!

Joulu on herkuttelun aikaa ja valikoimastamme löytyy runsaasti jouluun sopivia luomutuotteita aina pähkinöistä mausteisiin ja itse valmistamiimme raakasuklaakuorrutteisiin herkkuihin. Paljon toivotut Paremmat välipalat – ja Raakasuklaa -joulukalenterit, jotka ilahduttavat kaikenikäisiä joulunodottajia laadukkailla makuelämyksillä lanseerataan tulevaan jouluun!

Foodinin Raakasuklaa -joulukalenteri kätkee sisälleen joulusesongin uniikkeja makuja

Foodinin Raakasuklaa -joulukalenteri kätkee sisälleen 24 erilaista ihastuttavaa Suomessa valmistettua raaka- ja valkosuklaista herkkua. Löydät joulukalenterista valikoiman erilaisia raakasuklaalevyjä sekä suklaakuorrutettuja pähkinöitä, kuivattuja marjoja ja hedelmiä. ”Jokaisen luukun suklaaherkku on erilainen! Mukana on myös uniikkeja makuelämyksiä, joita löydät vain tästä joulukalenterista”, kertoo Foodinin yrittäjä ja luova johtaja Maria Jalkanen. Foodinin Raakasuklaa -joulukalenterin sisältämät tuotteet ovat 100 % luomua ja vegaanisia ja tuotteet sopivat koko perheelle. Raakasuklaa valmistetaan nimensä mukaisesti raaoista, paahtamattomista kaakaopavuista. Raakakaakao on kuin viini- maussa voit maistaa sen kasvuympäristön: maaperän, ympäröivän kasvillisuuden, olosuhteet. Hyvän raakasuklaan salaisuus piilee laadukkaassa kaakaopavussa ja sen hellässä, taitavassa valmistuksessa.

Autenttisen maun lisäksi raakasuklaalla on toinenkin salaisuus. Kaakao on maailman antioksidanttirikkain hedelmä, joten tämän tuomia terveydelle edullisia ominaisuuksia vaalimme parhaiten olemalla käyttämättä korkeita lämpötiloja.

100 % Suomessa valmistettu Paremmat välipalat -joulukalenteri pitää sisällään rakastettuja Foodin-suosikkeja

Foodinin Paremmat välipalat -joulukalenteri inspiroi terveellisten ja herkullisten välipalojen saloihin! Löydät joulukalenterista valikoiman erilaisia proteiini- ja välipalapatukoita sekä maistuvia naposteltavia kuten evässekoituksia, pähkinöitä ja raakasuklaalla kuorrutettuja marjoja ja hedelmiä. ”Kaikki tämän kalenterin tuotteet löytyvät kaupoista myös sellaisinaan. Niinpä tämä onkin täydellinen tapa tutustua meidän terveellisiin välipala- ja herkutteluvaihtoehtoihin”, kertoo Jalkanen. Foodinin Paremmat välipalat -joulukalenteri on 100 % Suomessa valmistettu.

Luukkujen avaaminen tuo herkullisia ja terveellisiä yllätyksiä koko perheen joulun odotukseen. ”Uskomme näiden kalentereiden toimivan myös täydellisinä lahjoina, jotka ilahduttavat joulukuun jokaisena päivänä aina aattoon asti”, kertoo Foodinin yrittäjä ja luova johtaja Maria Jalkanen ja jatkaa, ”Uniikit joulukalenterit kutsuvat viettämään joka päivä rentouttavan hetken ja nauttimaan valikoimamme herkullisimmista tuotteista yksin tai yhdessä.”

Paremmat välipalat -joulukalenteri 625g

Hyvää energiaa joulukuun jokaiseen päivään aina aattoon asti! Välipalakalenteri sisältää laadukkaita ja monipuolisia välipaloja herkullisuutta unohtamatta. Kalenteri on myös ihana yhteislahja – kenen vuoro on avata luukku seuraavaksi?

Raakasuklaa -joulukalenteri 530g, luomu & vegaaninen

Joulun klassikkokalenteri täynnä raakasuklaata johdattelee herkullisella tavalla aattoon! Tiesitkö, että valmistamme raakasuklaan rakkaudella Vaajakosken tehtaallamme käsityönä?

Lisätiedot:

Maria Jalkanen / Omistaja, Luova johtaja, +358 44 021 0193, maria@foodin.fi