Huiman suosion saavuttaneet Chia Good -välipalat ovat mullistaneet kylmähyllyjen välipalatarjontaa ja nyt Suomalainen menestysresepti -kilpailun ruokainnovaationa syntynyt tuoteperhe saa vahvistusta. Foodinin Chia Good kevään uutuusmaku on herkullinen Kaakao!

Kotimainen perheyritys Foodin haluaa rohkaista uutuudella suomalaisia tekemään parempia ja kestävämpiä valintoja, mistään tinkimättä. Vain aidoista luomu raaka-aineista valmistettu Chia Good Kaakao saa herkullisen makunsa luomulaatuisesta kaakaojauheesta ja täyteläisyytensä kookosmaidossa turvonneista chia-siemenistä.

Neljäs makuvariantti tuo terveellisen välipalan uudelle tasolle

Uutuusvälipala on edeltäjiensä: Kolme marjaa, Mango ja Sitruuna tapaan täynnä luonnon omaa herkullista makua, ilman lisättyä sokeria. Täysin vegaaninen Chia Good Kaakao on makeutettu viinirypäleistä saatavalla luonnollisella ja kalorittomalla erytritolilla ja hiilihydraatteja tuotteessa on ainoastaan 7,3 g/100 g. Halusimme tuoda markkinoille neljännen makuvariantin, joka on aikaisempia Chia Goodeja vähähiilihydraattisempi ja sopii myös ketogeeniseen ruokavalioon”, Foodinin yrittäjä ja luova johtaja Maria Jalkanen iloitsee. Teimme syksyllä 2021 kuluttajakyselyn ja suomalaiset toivoivat ehdottomasti eniten kaakao-makua, joka toimii täydellisenä vastaparina aikaisemmin lanseeratuille, raikkaille makuvarianteille. Nyt kuluttajat pääsevät nauttimaan toivomastaan mausta”, jatkaa Jalkanen.

Koko perheen runsaskuituinen herkku, jonka ainesosaluettelo on ennätysmäisen lyhyt

Chia-siemenistä valmistettu helppokäyttöinen, runsaskuituinen ja koko perheelle sopiva täyteläinen välipala sopii myös hetkiin, jolloin haluat herkutella terveellisemmin. ”Vaikka tuotteessa on terveellistä elämää tukevia ominaisuuksia, on se ennen kaikkea moneen suuhun sopiva herkullisen makuinen välipala – jopa jälkkäri”, innostuu Jalkanen. Chia Good -välipalat valmistetaan Suomessa HPP-korkeapaineprosessoinnilla, ilman korkeita lämpötiloja, jolloin raaka-aineiden aidot maut, värit ja ravintoarvot säilyvät muuttumattomina.

Lyhyt tuoteseloste yllättää maistajan ja saa erityiskiitosta siitä, ettei tuotteeseen ole lisätty sokeria. Chia Good Kaakao lanseerataan helmikuussa ja tuote löytyy ympäri maata S-ryhmän ja K-ryhmän myymälöistä.

UUTUUS välipalaperhe – OLETKO JO LÖYTÄNYT SUOSIKKIMAKUSI?

Chia Good Kaakao 145g

Chia Good Mango 145g