Elina Gustafsson

Olen Porista kotoisin oleva nyrkkeilijä ja asun nykyään Tampereella, jonne muutin saavuttaakseni unelmani: ollakseni maailman paras nyrkkeilijä omassa painoluokassani! Täällä minulla on laadukkaimmat treeniolosuhteet ja valmennus.

Saavutuksiini kuuluu Suomen ja Pohjoismaiden mestaruuksia ja Maailmanmestaruus pronssi.

Koska nyrkkeily on painoluokka laji, ruokavalio on äärimmäisen tärkeä ja todella iso osa arkeani. Haluan saada kaiken mahdollisen hyödyn irti ravinnosta, jotta kehoni jaksaa tehdä töitä unelmani eteen.

Elinan suosikit

1. Merisuola. Hikoilen monta litraa päivässä, niin on erittäin tärkeää pitää suolot kunnossa. Käytän Foodinin karkeaa merisuolaa, mikä on erittäin maukasta.
2. Pakurikahvi. Olen laadukkaan kahvin puolestapuhuja. Foodinin pakurikahvissa maistuu tuoreus ja intohimo. Samalla pakuri alentaa kahvin happamuutta mikä on hyväksi urheilijan keholle, koska treenaaminen jo itsessään pitää kehoa hapokkaana.
3. Grassfed Niittyheraproteiini, vanilja. Laadukasta proteiinia mikä maistuukin todella pehmeälle ja hyvälle. Sekoittuu hyvin. Antaa kivaa makua puuron joukossa, vaniljapuuroa!
4. Viherjauhe. Kaikkia maailman ravinteikkaimpia vihreitä samassa paketissa! Ei tarvi käyttää montaa eri purkkia. Itse saan tästä paljon virtaa päivään.
5. Kapryylihappo. Aivoruokaa! Termogeenin vaikutus kehossa, keho lämpenee sisältäpäin ja saa nopeasti energiaa ja aineenvaihduntaan vipinää. Tehokkaampaa kuin MCT-öljy 😉 Puuroon uppoaa tätäkin 🙂